Ruoveden seurakunta tiedottaa viikolla 18:

Kuollut:

Sirkka Tellervo Teräväinen 90v

Tiina Hannele Vierikko 54v

Ma 29.4. klo 9 Maanantaivartti pieni rukoushetki viikon alkaessa, kevään viimeinen kerta

klo 14 Käsityöpiiri kevään viimeinen kerta

klo 17 Gospel-lattarit naisille yksin liikkuen. Vapaaehtoinen maksu 2€, ohjaajana Erja Lempinen, kevään viimeinen kerta

klo 18 Meidän olohuone Tule tapaamaan muita! Yhdessäoloa kahvin ja juttelun merkeissä. Vetäjinä Maija-Liisa ja Hannu Koivunen, kevään viimeinen kerta.

To 2.5.    klo 14 Kylvön siunaus Tulijoen tilalla, Mustajärventie 690, kahvitarjoilu. Bussikuljetus lähtee linja-autoasemalta klo 13.30, paluu tilaisuuden jälkeen. Yhteistyössä Eläkeliitto, Ruoveden seurakunta ja MTK

Su 5.5.    klo 10 Messu Sofia Magdalenan kirkossa 5. sunnuntai pääsiäisestä ”Sydämen puhetta Jumalan kanssa”, Työväen kirkkopyhä, Simula, Vauhkonen, Latva-Laturi, katsottavissa seurakunnan verkkosivujen kautta.

Tilaisuudet järjestetään seurakuntakeskus Aatoksessa, ellei toisin mainita.

Diakoniatoimisto palvelee ajanvarauksella ma-to p. 040 804 9574, SULJETTU 1.-5.5. Seuraa myös seurakunnan Facebook –sivuja.